Borås & Ullared

Ja ännu en helg har jag och Patrik varit på resande fot...

Denna helg var det dags för ett besök hos Patriks föräldrar i Borås. Vi hade även planerat in ett besök på GeKås i Ullared!

Fredag eftermiddag tog vi oss till Hässleholm (som vanligt känns det som, haha) för att åka tåget till Borås. Kvällen spenderade vi tillsammans med Patriks föräldrar. Sen var det till att hoppa i säng för att orka med den planerade tidiga resan till Ullared. Hela lördags för- och eftermiddagen var jag och Patrik på GeKås och shoppade =) Det blev en hel del saker och summan steg efter fem kronor hit och tjugo kronor dit, hehe. Men fina saker fick vi för pengarna iallafall. När vi kom hem blev det tacos med föräldrar, bror + flickvän.


 På väg till Ullared i snö...     

 Färdigshoppade, hehe... 



På söndagen var jag, Patrik och hans föräldrar ute på en tipspromenad på Kransmossen. Det var perfekt väder och en rolig idé som Korpen fixade. Ännu roligare var det att jag hade flest rätt på tipsrundan, hehe! Efter rundan blev vi bjudna på lunch på Jensens Böfhus av Patriks föräldrar, så gulligt! Sen var det bara till att ta ALL packning och bege sig till stationen. Efter lite klydd med tåg och sånt så var vi hemma i Kristianstad igen vid 19 tiden.

   



Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0