Uppdatering på mitt liv...

Jag har varit dåligt på att uppdatera bloggen den sista tiden. Det beror på att jag inte har haft tid eller ork till det, men nu kommer en kort verison av de senaste veckorna.


Jag och Patrik bjöd in Farmor & Farfar till stan på lördagsfika. Även min mamma var här. Det var väldigt roligt, då det är ca 14 år sen de sågs på grund av en massa tråkigheter som jag inte vill ta upp här. Men det var trevligt att se dem tillsammans igen! Jag fick väldigt fina rosor av farmor, diggar färgen =)

 
                                                                                         

Martina har varit på besök. Jag, Martina och Mathilda förfestade hos mig med dansmattan, wii sport och en massa tjejsnack! Kvällen slutade på Etagé, vilket var evigheter sen för mig. Men stället var sig likt, haha.

 
  


Jag, mamma och Patrik har varit i Ullared, GeKås och shoppat en massa. Väldigt bra att fixa de flesta julklapparna under samma tak =)


Jag har julpysslat och julbakat tillsammans med mamma och mina kusiner Lisa & Kajsa. Kvällen avslutade vi med två filmklassiker, Dirty Dancing & Pretty Woman. Tack för en trevlig dag och kväll!




Första advent var jag, Patrik, Marie & Mattias i stan och såg på lite julfirande och när de tände träden på Gustav Adolfs Torg. Vi hann även med en liten fika på Lilla Torg. En mysig em/kväll, men kall...

 


Jag har varit på en miniåterträff med några av mina klasskamrater från gymnasiet. Vi var nio stycken som träffades på La Barca och åt middag och pratade gamla minne. Det var trevligt och jag hoppas att det blir en större återträff till våren som vi pratade om!


Andra advent var jag, mamma, Sara och Inger på Malmö Arena och såg Mamma Mia (den engelska versionen som var här och gästspelade). Det var jättekul att få se den live. Musiken är helt underbar och jag önskade att jag själv hade stått på scenen och varit med i föreställningen!


Det var nog allt för denna gång!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0