Middag & Melodifestivalen

Igår var det Melodifestivalen deltävling 3 och för en gångs skull är jag riktigt nöjd med finalisterna, BWO och Frida.

Jag och Patrik bjöd Ingemar och Therese på middag innan det var dags att bänka sig framför TV:n. Vi åt god tacokycklinggryta med ris. Jag har en konstig idé att när jag äter ris så måste jag äta med pinnar... sitter kvar sen Kina, hehe. Fick med mig Ingemar som även han åt med pinnar hela middagen. Alltså kommer pinnarna till användning som råkade trilla ner i min väska på restaurangen i Ritan parken.

Efter middagen förflyttade vi oss till soffan för att hissa eller dissa låtarna som deltog i Melodifestivalen. Vi hade lite skilda meningar om vem som skulle följa med BWO till finalen i Globen. Killarna hejade naturligtvis på tjejerna i Caracola... undra varför?! Jag och Therese döpte om bandet till Kortakjola... haha. Men vi var alla tillslut ändå nöjda med resultatet... vi är ju SKÅNINGAR =) (ja förrutom Patrik då, som är importerad skåning).

                                                  
Patrik, Ingemar                                     Gottebordet till                                           Jag
och Therese.                                         Melodifestivalen.



När Melodifestivalen var slut på TV så fortsatte vi med att spela Melodifestivalenspelet. Det blev en kamp par mot par. Patrik och jag blev de lyckliga vinnarna som fick sjunga finallåten Digiloo-Digiley.
 
                  Vinnarna i Melodifestivalenspelet!



Tack för en trevlig kväll Ingemar, Therese och Patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0