Trevligt besök!

Torsdagen den 3/7 fick Kristianstad fint besök av Tissan som har sommarlov och är hemma i Sverige. För er som inte vet så jobbar Tissan på Swedish School Beijing i Kina, där hon och jag hade vår sista praktik under lärarutbildningen.

Det var väldigt roligt att träffa henne igen, dock blev det inte så länge... men underbart är kort... hehe, eller vad är det Magnus Uggla sjunger. Jag var med en sväng bort på Näsby Gård där det  var grillning som gällde. Emelie, Tissan, Kristina och jag hade en del skvaller att dela, hihi.

Jag hoppas på att se mer av dig, Tissan i sommar...!

          
Tissan, Emelie & Jag                       Kristina, Jag, Emelie & Tissan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0