Rätt låt vann!

Ja för en gång skull är jag riktigt nöjd med resultatet av finalen i Melodifestivalen!

image35
Charlotte Perrelli med låten Hero.


Det var många bra låtar och artister med i år, men Charlotte Perrelli har varit min favorit hela tiden. Jag är även så glad att Christer Sjögren inte vann, trots Gert Fylkings kampanj, haha. Nu kan jag fortsätta och se om Sverige går vidare och får vara med i Eurovision Song Contest.


 

Sen är Björn Gustafsson helt underbar! Man vill ju bara ha mer och mer av honom, hehe =) 
Se hans sista pausunderhållning här : http://www.youtube.com/watch?v=D-GwNAANRRA


Puss & Kram på er, fans eller icke fans av Charlotte Perrelli och hennes låt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0