Dragonkings

Igår var jag och Angelica (min arbetskollega) i Folkets Park, Malmö och såg på när vår kollega Lollo upptädde med sin dragking grupp - Dragonkings. Det var riktigt roligt att se Lollo som man, hehe! Hon gick in i en helt annan roll än vad vi är vana vid att se henne i.

Det var en speciell dag för homosexuella igår. Idaho - Den internationella dagen mot homofobi. Det var många talare och underhållare som medverkade under kvällen. Det fanns många intressanta åsikter och synpunkter, men jag måste medge att Dragonkings var helt klart bäst med deras Boyband uppträdande.

Dragonkings
   
 
Lollo


Efter Dragonkings uppträdande hade de sin dragking-workshop, där man kunde bli sminkad med skägg eller liknande. Angelica var modig och lät Lollo göra henne till man. Jag höll mig till att vara fotograf, hehe.  

 
Angelica alias Angie

Men efter ca 10 minuter så tyckte Angelica att det kliade och vips så tvättade hon bort sin manlighet.





Får passa på att gör lite reklam för Dragonkings hemsida, om dragking är något som intresserar någon av er läsare : http://www.dragonkings.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0