Valborg på Kåren!

Gårdagen "firades" på Kåren (Kristianstad Studentkår) tillsammans med bland annat Patrik, Ingemar och Tessan. Det var ett kärt återseende att se Kåren, men tyvärr var det knappt något folk som man kände igen. Förrutom andra gamla rävar som också var på besök. Det är bara till att konstatera att det är ett generationsbyte på Kåren och Högskolan. Med andra ord märks det att man inte är student längre. Men vi som kände varandra hade iallafall en trevlig kväll tillsammans!

Hoppas ni andra hade en trevlig Valborg!




Just det... måste ju berätta att jag fick ett infall i fredags och gick till frisören. Så nu är det lååånga håret borta. Det var inte det mest praktiska med långt hår när man jobbar med småbarn. Det försvann säkert 25 cm hår... Jag gjorde även ljusa slingor, så håret ser lite mer solblekt ut. Jag är nöjd med resultatet och det är så skönt!

image87
Märkte att färgningen inte syns så bra på bilden... men så här ser jag ut nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vad fint ditt hår blev!Jag tyckte nog också att jag kände igen blusen på bilden.Är det den med döskallar på?
Kul att läsa om hur du har det.
Kram

2008-05-08 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0