Då har man börjat träna...

...och det var inte en dag för tidigt, haha!

Ja förra söndagen bestämde jag mig för att gå på ett gratis provpass på Lady Fitness Center (http://www.ladyfitnesscenter.se/) . Ett träningställe som jag har hittat vid Värnhem. Som ni kanske förstår av namnet är det ett träningsställe bara för tjejer med aktiviteter som många tjejer tycker om, dvs Kick-boxing, Teamcykling, Body Lift, Step up, Yoga, Gym, Dansaerobic, Orientalisk dans och Pilates. 

Jag har provat på Dansaerobic och Yoga. Båda sakerna föll mig i smak (även om jag först undrade vad jag hade gett mig in på när jag provade Yogan) och därmed var saken klar. Jag var tvungen att göra mig medlem här.

Det känns så skönt att vara igång och träna igen, jag mår mycket bättre av det. Jag tyckte inte om att inte ha tid att träna när jag pendlade från K-stad till jobb. Den tid jag la på pendling kan jag nu lägga på träning! Mycket bättre, eller vad säger ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0