Målare Frieberg

Lördagen den 17/1 fick jag ett ryck och bestämde mig för att jag ville måla om i vår hall. Då Patrik fortfarande var i Stockholm så ringde jag och berättade om min idé. Han sa att det var ett bra ryck jag fick. Sagt och gjort... på 5 minuter var jag nere i färgaffären här hos oss och köpte färg. Dock fick målandet vänta tills söndagen eftersom det redan var eftermiddag.

Det blev så fint i hallen, den är nu ljusblå/grå. Det är mycket ljusare i hallen med. Så skönt att slippa den piggelingröna färgen så fort man kommer innanför dörren!

Patrik tyckte det var fint när han kom hem i tisdags, men han var tyckte det var lite väl himmelsblått. Haha, fast bara på skämt! Men färgen heter moln och vi bor i Malmö... så det gör ju inget, hehe.


 
Före och efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0