Min lilla läslus

Min sambo har förlorat sig i böckernas värld.

Han har börjat läsa böckerna om kriminalkomissarie Cato Isaksen av norska Unni Lindell.
Det är en av mina favoritförfattare. Hon skriver himla bra kriminalromaner!
Jag har läst alla 7 i serien (En åttonde är på väg, hihi).

Efter att inte ha läst en bok sen vi blev tillsammans för ca 2½ år sen, har han nu läst 2 på ca 1 vecka.
Han har verkligen fastnat för dessa böcker, kul!

Nu kanske han förstår varför jag är så inne i mina böcker ibland och bara måste måste måste läsa hela tiden och överallt, hehe.


För er som tycker om kriminalromaner rekomenderar jag att läsa något av Unni Lindell!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Finns inga bildbevis för det här...



fast jag får väl erkänna, för de är helt enkelt jävligt bra. :)

2009-07-12 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0