Avslutnings After Work 11/6 -09

I torsdags bjöd chefen ut oss på Tulpanen, lite som en sommaravslutning.
Vi var först hemma hos henne på fördrink, jordgubbar och snacks, sen åt vi middag på Mrs Brown.

Det var jättetrevligt och mysigt!


Västra Hamnen
   

Mrs Brown
   


Det var Jomanas sista dag, därav paketen och kramen. Vi har haft henne som en extra personal nu i ett halvår.
Men det ska vi inte fortsätta med till hösten, tråkigt!
 




Kom på att jag inte har bloggat om förra gången vi var på After Work den 24/4.
Då var vi på Utmaningarnas hus och lekte och åt. Det var så kul, så jag måste visa bilderna...

    
   
    
   
Jag vill dit igen, någon som är sugen på att följa med?

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

hej

Jag fick presentkort dit när jag nollade. Så nu gäller det att boka tid. Det skall bli roligt.

kram, Eva-Marie

2009-06-15 @ 22:34:24
Postat av: Ditte

Roligt att höra att du har det bra! Trevlig sommar!!

Kramar från Beijing

2009-06-17 @ 15:14:51
URL: http://akker. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0