Robinson 2009

Eftersom det var fest i lördags så fick det bli reprisen av Robinson i söndags.
Jag är inte nöjd med resultatet!

Jag har hejat på Jarmo och Anna hela tiden, så jag blev lite besviken.
Det var inte riktigt rätt att bara vissa gamla deltagare röstade, för alla hade ju sina pakter. Om nu deltagarna skulle rösta så hade det varit mest rättvist att alla gamla deltagare röstade. Helst hade jag önskat att tv-tittarna skulle rösta, men det är kanske lite svårare att genomföra. Men då hade Jarmo vunnit! Han var ju egentligen den bästa överlevaren av de två som satt i finalen.

Förresten så funderar jag på att söka till nästa omgång av Robinson, men vet inte om jag vågar. Sa nämnligen så denna gången med, men sökte aldrig. Nu är jag lite rädd för att hamna i träsket. Men samtidigt är det en jätteutmaning för en själv. Jag får fundera ett tag till!


Tyckte du/ni rätt person vann Robinson 2009? 

Kommentarer
Postat av: Strövarledaren

Nej det var inte rätt person som vann vilket beror på att jag inte var med..



2009-06-07 @ 11:36:44
URL: http://huvudveck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0