80 tals fest, 7/3 -09

Igår firade vi Martinas 25 års dag. Hon hade hyrt en lokal i Svedala och temat för kvällen var 80 talet.

Patrik och jag har varit runt i olika affärer de senaste veckorna för att hitta kläder och accessoarer till kvällen. Jag tycker vi lyckades väldigt bra med vår klädsel. Dock tog det lite tid med förberedelserna... Jag hade bestämt mig för att våffla mitt hår. Problemet var bara att jag inte kunde göra det själv, så det blev Patriks uppgift. Det tog ca en timme att våffla hela mitt hår och Patrik insåg hur långt hår jag har... Men det blev jättebra!

  
Lite idolbilder innan vi gav oss iväg, hehe.


Tack för en trevlig fest Martina!
  
  
  

Kommentarer
Postat av: Strövaledaren

Hej Anna.



Satt och tänkte tillbaka på 80-talet. En sak jag funderar på är varför du diskriminerar Patrik. På idolbildena innan ni stack så framträder du 2 gånger och det går att förstora dina bilder men inte Patriks enda bild. Är detta medvetet eller....?



Vi läser tidningar och försöker förkovra oss i Jessickas sätt att konstruera frågor. Får se om det hjälper nästa måndag.



Keep on rocking

2009-03-16 @ 07:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0