Att vara sjuk...

... det är tråkigt. Jag har varit förkyld från och till i snart två månader! Natten till måndagen kunde jag knappt sova för jag var så förkyld att jag inte kunde andas normalt. Men eftersom jag inte hade någon feber när jag vaknade så gick jag upp, gjorde mig iordning och cyklade till jobb. Framme på jobb inser jag att jag inte mår så bra. Men jag tänkte, har jag tagit mig hit får jag försöka jobba. Fast när klockan började närma sig 12.30 insåg jag att det nog var bäst för mig att åka hem. Jag cyklade hem och la mig i sängen, somnade vid 14 tiden och sov till Patrik kom hem vid 17.30 tiden. När jag vaknade hade jag även feber...

Idag är det onsdag och jag har i princip sovit i två dagar... mellan det har jag sett lite film och läst.

Idag har jag varit på vårdcentralen och fått reda på att jag har virus i bihålorna, som kan bli en bihålsinflammation... kul, eller inte! Det visade sig att jag har vätska i högra bihålan, men eftersom det är ett virus så får man ingen medecin för det... så här sitter jag hemma och hoppas att viruset ska försvinna snabbt... Typ nu hade varit skönt, så jag kan få andas normalt. Eftersom jag jobbar på en förskola så tyckte hon jag skulle stanna hemma resten av veckan!

Så jag får fortsätta med min hemmakur och hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hejsan

Krya på dig så ses vi på måndag.

Kram

eva-Marie

2009-03-18 @ 17:03:05
Postat av: Eva-Marie

Hejsan

Krya på dig så ses vi på måndag.

Kram

eva-Marie

2009-03-18 @ 17:04:47
Postat av: Eva-Marie

Hejsan

Krya på dig så ses vi på måndag.

Kram

eva-Marie

2009-03-21 @ 12:23:03
Postat av: Eva-Marie

Hej

oj vad jag har tryckt på tangenterna. Leif säger att jag trycker så in i helvete på tangenterna så därför blir det så ibland!( jag är novis på området, dataområdet)

kram

Eva-Marie

2009-03-21 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0