Intresseklubben antecknar

Fick ett mail i förra veckan av Tissan. Ett sånt mail där man ska skriva om sig själv och sen skicka vidare till sina vänner. Tyvärr har jag inte hunnit svara på mailet, men nu när jag sitter här hemma och är sjuk så tänkte jag att jag skulle göra det. Men eftersom jag har min blogg så tänkte jag följa Elins exempel med att skriva in frågor och svar här istället!


1. Vad är klockan? 11.47

2. Ditt namn? Anna

3. Smeknamn? Fribbe, Frieberg, Älskling, (Tullan och Berta när jag var liten)

4. Piercings? Öronen

5. Ögonfärg? Grönmelerade

6. Födelseplats? Malmö

7. Favoritmat? Kinamat

8. Någonsin varit i Kalifornien? Ja

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja

11. Varit med i någon bilolycka? Nej

12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger... usch för bacon.

13. Favoritdag på veckan? Lördag

14. Favoritrestaurang? Elysée

15. Favoritsport? Dans

16. Favoritdrink? Sex on the beach

17. Favoritglass? Apelsinchoklad eller mintchoklad

18. Walt Disney eller Warner Bros? Walt Disney

19. Favorit-snabbmatrestaurang? Mc Donalds

20. Vilken färg har din sovrumstapet?  Har ingen tapet... men har målat väggarna i ljus beige och ljus grönt.
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Inte en enda.

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Patrik och Ifolor

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Hade förmodligen inte gjort det i någon affär.

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Gör något så jag inte är uttråkad.

25. När går du och lägger dig? Vid 22 tiden.

26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen som kommer maila... men ni får gärna skriva något i er blogg.

27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Ingen
28. Vilket tv-program missar du inte? Greys Anatomy
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Patrik på JP´s

30. Ford eller Chevrolet? Jag vet inte...

31. Vad lyssnar du på just nu? Fågelkvitter utanför fönstret.
32. Vilken är din favoritfärg? Rosa

34. Hur många tatueringar har du? Inga

35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej

36. Katter eller hundar? Katter

37. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 11.58

Här var lite onödig fakta om mig....


Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Krya på dig vännen! kul att du svarade iallfall =)

2009-03-22 @ 13:57:04
URL: http://tessiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0