Så trist!

Idag när Patrik var på OnOff och skulle hämta ut våra kort från undervattenskameran, låg det bara en lapp i kuvertet. Det stod att hela filmen hade varit förstörd av vatten. Tyvärr var det vad vi trodde. Men vi hoppades verkligen att de kunde rädda någon bild iallafall.

Så nu finns det inga bilder på mig och Patrik när vi snorklade med delfiner i Egypten! Det är så trist! Vi var verkligen nära dem. Jag tog ett kort precis när en delfin var 1 m från mig. Den bilden hade blivit så fin!

Men nu får bilderna leva kvar i minnet istället. Synd bara att det inte går att visa för någon annan. 


Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Så trist som du säger! hade varit kul o se.. men som du säger. Minnet 'r ju den bästa minnesbanken =) kram på er

2009-11-07 @ 04:17:25
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Strövarledaren

Jag vet hur det känns. Jag skickade iväg min dator då kopplingen till internet inte fungerade. När den kom hem så hade verkstaden gjort en fullständig systemåterställning vilket betyder att den innehöll det som fanns när jag köpte den. Allt annat var borta. Jag hade tagit en backup på dokument och sambons bokföring men dryga 7000 låtar och ca 5000 bilder är borta.Trist men inget kommer tillbaka för at man deppar.

2009-11-22 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0