Kusinträff på Liseberg 090926

I somras bestämde vi kusiner att vi skulle träffas och gå på Liseberg.
I lördags var det då dags!

Patrik och jag körde upp redan på fredagen till Borås och umgicks lite med Patriks familj.
På lördagen körde vi sen vidare mot Göteborg där vi mötte upp mina kusiner på Scandic Crown, där vi skulle tillbringa natten. Sen bar det av med stora steg till Liseberg...

Inne på Liseberg blev det mycket skratt, skrik och glädje. Vi hade det jätteroligt tillsammans!
   
 

Lustiga huset...
  
 

Kållerado
  

Hanghai (eller ngt)
   

Patrik hade sin vanliga tur :)


Sen kvällsmat på hotellet.
   


Några lyckades få sviten... (tyvärr inte Patrik och jag, hehe)


Hela gänget samlat :)

Patrik, Jag, Oskar & Kajsa             Lena, Marcus, Anders, Lisa & Adam


Tack för en trevlig dag/kväll! Det får vi göra om igen.


På söndagen gick Patrik och jag en runda inne på Nordstan och sen var vi inne på Bokmässan. Oj vad folk och vad mycket böcker. Jag skulle ha kunnat köpa med mig en massa hem och till jobb, men fick nöja mig med ett par stycken bara.
Får väl gå på bokmässan sen när man har egna barn istället.


Kommentarer
Postat av: anders

Fina bilder från en trevlig helg!

2009-10-04 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0