En smart sak!

Igår var vi på Rusta för att köpa nya vakumpåsar. De gamla släppte in luft. De hade bara en ny variant, som ser ut som en väska. Vi ville ha plats till 2 täcken och 3-4 kuddar i påsen. Vi var lite tveksamma om det skulle få plats i väskan, men vi valde att prova iallafall. Sagt och gjort. Hemma så stoppade jag ner allt i påsen och det var inga problem. Sen kom det till att suga ut luften (med dammsugare). Jag tänkte att det skulle nog inte få plats, men vips så var allt det stora väldigt litet och nere i väskan!

Fantastiskt! Nu tar det inte längre så stor plats.



Väskan är bara 40*42*25!

Vi ska köpa fler sådana och packa ner saker i. Perfekt när man har ont om plats.
De kostar inte mer är 50 kr heller.


Kommentarer
Postat av: Strövarledaren

Hej på er.

Ni verkar ha köpte mycket. Dom där luftpåsarna verkar ju bra. Synd att man inte kan använda dom när man är på semester såvida man inte tar med sig en dammsugare.



Hoppas allt är bra och vi hörs eller ses.

2010-04-18 @ 14:55:24
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Postat av: Ditte

Tack för tipset! Jag ska genast handla sådana i sommar. Måste ju förvara allt vi handlat.Snygga var de också!

Här packar jag i vaccumpåsar för att få hem dunjackor och annat.

Kramar

2010-04-20 @ 13:50:24
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0