Lite uppdatering...

I fredags var Patrik och jag lediga. Då hämtade vi upp mamma och sen rullade bilen mot GeKås-Ullared.
Det blev en del handlat till lillen och så klart en massa annat.
Jag hittade bland annat en vårjacka som jag kan knäppa, jihoo :)
Eftersom jag hjälpte mamma att få stålt sin gamla soffa, så fick vi en babysitter av henne. Tack :)

Inne på GeKås mötte vi upp Emma och hennes kusin Sara för en snabbfika.
Sen efter ett par timmars shopping (det var jobbigt för ryggen och benen) åkte vi till Emma & Martin i Varberg.
Vi blev bjudna på mat och sen följde de med oss ner till Malmö.

Lördagen strosade vi runt i Malmö och visade centrum. Sen tog vi en snabb tur till Västra Hamnen.

Annars så åt vi gott, spelade spel, sjöng Wii Sing och hade det mysigt.
Det är alltid lika trevligt att umgås med Emma & Martin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0