Vardagslyx

Idag har jag varit ledig. Fick ta semester för att jobb skulle åka till Skånes Djurpark. Det var kanske inte så lämpligt för mig att följa med, eftersom jag har det jobbigt med att gå längre sträckor. Sen avrådde min barnmorska mig från det med, eftersom jag har haft förvärkar. Men det hade varit skoj att följa med! För sist hade vi det roligt och idag har det varit så fint väder med. Men får titta på bilder imorgon :)

Jag har istället bara tagit det lugnt. Legat och läst i den nya soffan.
Men jag har även varit på fotvård här runt hörnan. Det var skönt! Fötterna får ta en del stryk nu. De är svullna och så har jag svårt att komma ner och sköta om dem.


Imorgon är det den 29/4, vilket betyder att det bara är 1 månad kvar till lillens beräknade födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0