Snart helt återställd

Nu känner jag mig mycket bättre, förkylningen och hostan är så gott som borta.

Idag kände jag att jag var tvungen att komma ut och göra något, efter att ha suttit här inne i lägenheten allt för länge.
Vi åkte och växlade pengar inför resan. Sen åkte vi ner till min farmor och farfar i Skanör för att hämta vaggan.

När jag låg i mammas mage gjorde farfar en vagga till mig. Som sen även mina fyra kusiner har sovit i. Den tänkte vi att lillen också skulle få sova i sina första månader.

Jag var sugen på att få hem den nu, för att se hur vi ska ha det i sovrummet och om det behövs köpas något nytt till vaggan. Det kan nog behövas en ny madrass eller en till madrass. Men fin är den!

Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: KinaTessan

HEj Anna

Vaggan är jättefin. vad rolgit med så mkt bebissaker.. =) sköt om er!

2010-03-01 @ 15:09:44
URL: http://tessiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0