Ludvigs vagga

Nu har jag målat Ludvigs namn och födelse på vaggan. 


Var ju förresten på BVC idag igen. Ludvig hade gått upp 34 gr på 2 dagar. Så han fortsätter sakta uppåt, men han går iallafall upp och inte ner. Så det är bara till att fortsätta med ersättningsmjölken. Det märks att han är mer nöjd med tillvaron nu! Skönt att det finns ersättning, så han inte behöver vara hungrig och ledsen.

Idag har vi haft besök av tjocka släkten (lite av den iallafall).

Jag, två av mina mostrar och två av tjejkusinerna och så lille Ludvig så klart :)

 
Vi har busat lite med Ludvig nu ikväll. Det såg ut som han var på väg att le. Vi gjorde allt för att locka fram ett leende, men det gick inte. Men blev några fina bilder ändå.

Det var alltså dessa långa fötter som gav mig ordentliga sparkar i magen, hihi!


Trevlig midsommar på er alla!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt att han mår bättre, det gjorde ont i hjärtat när han inte mådde så bra, jag kommer precis ihåg hur det var.

Kram Farmor

2010-06-24 @ 22:34:37
Postat av: kinaTessan

Hej Anna, då ses vi i morgon om allt går bra! Vad roligt det ska bli. Stor kram på dig.

2010-06-27 @ 16:18:26
URL: http://tessiluringblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0