På benen igen

Ja, jag har legat sjuk i mer än en vecka. Hade feber och hosta. Det var först i fredags som jag orkade hitta på något. Hostan sitter fortfarande i, tyvärr. Tror att jag har haft en släng av influensan. Det var så trist att ligga hemma i sängen och se solen skina utanför. Nu när jag är pigg igen, så är det inte lika fint. Men skönt ändå!

Det är jobbigt att vara sjuk när man har en pigg liten buse att ta hand om. Som tur var kunde Patrik jobba hemma både fredagen och tisdagen.
   
Ludvig upptäcker allt!

 
Bilduppdatering
   
 


Ludvig har börjat gå med sin lära-gå-vagn. Han får upp rätt bra fart ;)


I lördags var vi på 1 års kalas hos Elvira. Tänk att det har gått ett år sen hon föddes. Jag ser bara hur det börjar närma sig för Ludvig också! Min lille fis håller på att bli stor!
 
Man måste vara fin när det vankas kalas :)


Födelsedagsbarnet!


Det var så fint väder att vi kunde vara ute i trädgården och njuta av våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0