Sömnlösa nätter

Sömnlösa nätter är något jag inte tycker om, eller vem gör det förresten?!
Men i natt har vi haft en sån. Ludvig vaknade 02.00 och ville/kunde sen inte somna om. Han verkade inte ha ont någonstans, han var inte ledsen, hade inte bajsat och verkade inte vara hungrig. Han kunde bara inte somna om. Jag lyfte in honom till vår säng, där lå han och vände och vred sig konstant. Han knockade mig på näsan och satte foten i Patriks huvud. Lagom trött vid 03.30 gick jag upp och blandade välling. Det såg ljust ut ett tag att han skulle somna om, men icke. Han fortsatte snurra rundor. Vid 04.40 gav jag upp och gick in och la honom i sin egna säng. Där stökade han lite och tillslut somnade han om!
Lagom roligt att vara vaken 2 tim och 40 minuter!
Till råga på allt så hade Ludvig kissat ner sängen när vi sen vaknade på morgonen (tur mormor har tvättmaskin).
Men han har varit som en solstråle idag och inte alls trött, så då glömmer man lätt natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0