Dagarna bara rullar på...

Förra lördagen var vi på kräftskiva hos fam Isaksson. Jag hade tänkt blogga om det i veckan.
Men tiden bara flyger förbi nu när jag jobbar.

Eftersom jag och Patrik tycker det är jobbigt och kladdigt att pilla med kräftor, så gjorde vi en kräft och laxtårta. Den blev mycket god!

Färdigpillade isället för dessa...

Ludvig åt mycket av allt gott på bordet.
Han blev till och med sur när vi sa stopp och lyfte ner honom.


 
Barnen lekte jättefint tillsammans :)
 

Kom precis på att jag inte tog några bilder på oss vuxna, haha.
Så blir det ofta när man har barn :)

Denna lördag har vi varit inne i stan och kollat läget på Malmöfestivalen. Patrik och jag åt Wookad älg och mamma åt Sushi på skånska. Sen åt vi jättegod glass på Is á bella!
Vi gick vidare och inne på Hansa träffade vi min kusin och moster + kille.

Ludvig redo att ge sig iväg.

Idag lärde sig Ludvig att dricka ur sugrör. Så då var det svårt att ha min smoothie ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0