Julen 2011

Jag började julfirandet med att vara på julfika hos Louise den 19/12 med kollegorna. Vi åt lite smått och gott, snackade skit, spelade julklappsleken och hade det trevligt och roligt.
 
Vem är kollegan?!


Den 23:e packade vi bilen och åkte till svärföräldrarna i Dalstorp.
Mys vid granen julaftonsmorgon.

Hur kan det vara så att småbarn märker av saker så tydligt?! Som att det är en speciell dag och att något annorlunda kommer att hända. Vi försökte får Ludvig att somna i 2 timmar innan vi lyckades! Så tyvärr missade han Kalle Anka.
Vi var även ute och gick i det fina "vintervädret"...

Lagom till Kalle Anka kom min svåger och hans sambo Efter Kalle blev det julmat i massor!
 


Lilla familjen julfina :)

Min älskling & Jag


 
Mys och bus med pappa och farmor!


Tomten kommer!
Det knackar på dörren och Ludvig följer med farfar för att se vem som kommer...

Ludvig blev först rädd och kröp upp i soffan!

Sen upptäckte han att tomten var snäll som kom med en massa paket till honom ;)
 
Årets julklapp blev dammsugaren! Han fullkomligt älskar sin dammsugare! (Mamma och pappa lyckades bra, hihi). Han gick omkring med den resten av kvällen och ville inte släppa den. Så fort han ser den på morgonen nu, så måste han ta en sväng med dammsugaren, sötisen!

Både jag, Patrik och Ludvig tackar för alla julklappar som vi fick!

Det här fick Ludvig på julafton. Plus lite kläder från oss som vi lämnade hemma.

Jag fick en parfym och sen fick vi presentkort på Victoria Parks Spa och en glassmaskin.

Juldagen åkte vi hem till Malmö igen, för att ladda för nästa julfirande.
Vi lekte lite med de nya sakerna också ;)


Annandagen firade vi hemma hos mamma med mormor.
 
 

Julklapparna från denna dag!

Patrik och jag fick bland annat Ticket to ride - Scandinavian Countries

Hoppas ni alla har haft en bra jul!
Nu ska jag krya ner i sängen, för imorgon ska vi packa bilen och åka till Varberg!

Gott Nytt År på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0