Min duktiga kille!

Se vad min lille kille helt plötsligt gjorde nu idag (när det var dags att sova egentligen).
 
Först drar han sig upp till sittande.
Sen ålar han bort till andra sidan av sängen, där jag sitter.
Där börjar han dra sig upp i spjälorna. Så här långt kom han innan han tippade och slog huvudet i en spjäla. 
  
Jag lyfte så klart upp honom och kramade och pussade honom. Men sen la jag ner honom igen. För han skulle ju faktikst sova. Efter en liten stund är han så här glad.

Och på väg upp igen!
 
Superstolt att han fixade att ställa sig upp i sängen!

Ja det är hans mamma med för den delen :)

Så snabbt gick det att lära sig tekniken för att ställa upp sig i sängen.
Nu kommer han väl göra det hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla godingen...puss

Farmor

2011-01-29 @ 15:29:30
Postat av: Ditte

Ja,nu går det fort!!! Bra träning och bra för att träna motoriken. Snart ska du se att Ludvig spatserar fram mellan möblerna.....

kul med babysimningen! Max "simmar" också och älskar att dyka och vara under vattnet. Härligt!

Kramar



2011-01-29 @ 22:05:24
URL: http://akker.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad härligt att se! :)



Stor kram till er

2011-01-30 @ 14:11:57
URL: http://mian-maria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0