Nu flyttar han...

Det känns nästan som Ludvig flyttar hemifrån. Jag har nämligen flyttat in sängen i hans rum idag. Så det blir första natten som han inte sover nära oss. Jag är lite nervös. Hoppas att han sover bra i natt. Annars flyttar vi nog in honom till oss igen. Men vi kände att vi kunde prova en natt iallafall. Han blir ju lite störd när vi går och lägger oss senare. Inte att han vaknar, men han rör sig runt i sängen. Sen blir han lite störd av att datorn är inne i sovrummet.
Får se om jag kan sova något i natt eller om jag ligger och lyssnar efter ljud.
Fint och mysigt blev det iallafall i Ludvigs rum :)


Uppdatering!
Det har gått jättebra i natt. Ludvig somnade 20.00, vaknade till 04.20 och ville ha nappen, sov sen till 08.20! Om jag bara behöver gå upp en gång om natten så kommer det fungera att han sover i sitt rum *håller tummarna*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0