Uppdatering!

Nu är det mer än jag som tyckte att det var dags för en uppdatering. Men ibland är det så att tiden inte räcker till, hihi. Men tänker nu berätta vad som har hänt hos oss sen sist.

Ludvig kryper ännu inte, men har har kommit på en annan teknik. Han drar sig fram med armarna och simmar med fötterna. Det fungerar väldigt bra och han tar sig dit han vill framåt! Och snabbt går det ibland också. Man hittar honom lite överallt nu. Han har till och med fått kläm på hur han ska ta sig över trösklar. Så han behöver inte vara i det rummet man satte honom, hehe! Det är roligt att se på honom :)
 
Ludvig sätter sig även upp i sin säng. Så ibland är det svårt att få honom till att somna själv.
Ludvig tycker det är jätteroligt att hälla ut alla sina leksaker och sprida dem i hela sitt rum, hihi.

Babysimmet har börjart igen och Ludvig tycker det är lika roligt denna gång.
Tur, eftersom vi betalar dyra pengar för det!

Musikstunden i kyrkan har även börjat, roligt att komma iväg en gång i veckan och träffa andra barn och mammor! Gisela & Emmy var med oss som vanligt. Maria & Martin var även med :)

Det sägs att bebisar växer ur sina kläder fort. Ja titta bara här...

3 storlekar är redan för små!

Vi har varit i Svedala hos fam Isaksson. Fick ju hälsa på innan Emelie började jobba igen :(
  
Ludvig tycker det är jätteroligt med Maja och bjuder henne gärna på lite gröt!

Förra fredagen var jag ute och åt med tjejerna. Vi var på en supergod Thailändsk restaurang. Jag tog det mildaste, men det var ändå starkt, hehe. Men jag är ändå sugen på ett besök där igen, eller ta med mat hem!
  
Det var roligt att träffa er igen!

Nu i torsdags (20/1) fyllde jag 27 år! Man börjar bli gammal, haha. Ja det märks väl bland annat på att jag behöver glasögon. Jag har nu hämtat ut mina glasögon som jag behöver bland annat när jag ser på TV och kör bil.
 Så här ser dem ut. Får se om jag tar en bild med dem på också.

Nu igår (23/1) blev jag firad här hemma av släkten.

Nu har vi fått klartecken från mitt jobb. Jag kan jobba 1 dag i veckan och Patrik kan då vara pappaledig! Tyvärr blir det inte på min förskola utan jag ska vara i vikariebanken i Hyllie. Jag ska jobba måndagar (från och med den 14/2), så ska ni på Tulpanen vara sjuka, så bli det en måndag, haha :) 

Tror det var allt för den här gången!


Kommentarer
Postat av: isabell

Bra att veta hörre du!

2011-01-24 @ 20:13:17
Postat av: isabell

Bra att veta hörre du!

2011-01-24 @ 20:14:10
Postat av: Tessan

Som lilla, ja Ludvig är inte så liten längre, men vad han växer. Då ska du stå på loppis i vår, eller kanske är de kläder som sparas till nästa avkomma när de nu blir? Härlig kväll vi hade på Thairestaurangen och på baren :) Hoppas de blir snart igen :) Kram Kram

2011-01-27 @ 20:40:15
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna Frieberg

Vi sparar kläderna. Jag tror ju bara att vi kommer få pojkar, så då kan de återanvändas :) Men jag kommer nog stå på loppis med annat ändå, hehe. Ja det var mkt trevligt :) Och gott!

2011-01-28 @ 08:19:28
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror och hoppas allt att det kommer en liten Elin så småningom

Farmor

2011-01-28 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0