Semestertider...

Patrik har semester och lilla familjen hittar på en del saker om dagarna. Då har man inte tid att sitta inne och blogga, så bloggen har även fått lite semester.
Men nu tyckte jag det var dags för en uppdatering.
Ja var ska jag börja...

Ludvig har badat i havet för första gången. Han tyckte det var kallt och lite skumt.
Men efter ett tag gick det bra att stå vid strandkanten och bada fötterna.
  
Andra gången vi var på stranden tyckte han det var jätteroligt att bada.
Han hoppade och plaskade :)
 

Jag har haft mysigt besök av Martina! 
Haft en härligt dag på stan med Tissan & Tessan :)
Patrik har varit i Kristianstad med killgänget.

Vi har varit i Borås och hälsat på mina svärföräldrar.
Där passade jag och Patrik på att gå på bio och se Harry Potter och dödsrelikerna 2 i 3D. Det var första gången jag gick på en 3D bio, det var häftigt men samtidigt lite skrämmande, hehe.

Vi hjälpte till att röja och rensa hos Patriks föräldrar.
Vi hittade lite av Patriks gamla leksaker och böcker.
Vi fastnade framför Legolådan en hel eftermiddag. Se så fint vi byggde, hehe :)

Vi var i deras nya hus som de flyttar till i augusti.
(Ludvig spanar in den mysiga trädgården)

Vi var inne i "kändis" butiken ;) Det var i Sune & Monicas butik som en man från Borås vann 105 miljoner nu i sommar! Se vilken fin pokal de fått!


På vägen hem stannade vi till i Varberg. Först hämtade vi upp lådor hos Emma & Didrik.
Sen var vi och hälsade på farbror Fredrik i deras nya hus.
 
Efter det stannde vi till i Falkenberg och hälsade på familjen Folmanis.
Det blev en lång resa hem, men många trevliga stopp :)

Vi har varit hos Martin och firat hans 1 årsdag!
  

Lille busen...
   
Det är härligt med sommar, så både mamma och pappa kan vara hemma :)
Man kan ju bara hoppas att det blir bättre väder kommande veckor!


Kommentarer
Postat av: Ditte

Anna! Det är alltid roligt att se vad som händer i er lilla familj. Kul att Patrik också gillar vatten. Mitt barnbarn skulle helst "bo" där.

Ha en fortsatt bra sommar!

Kramar och hälsningar

2011-07-17 @ 22:53:58
URL: http://akker.blogg.se/
Postat av: Maria

Alltid lika härligt att se och läsa din blogg Anna. Ludvig är så himla söt byxorna som din mamma sytt! :)

2011-07-17 @ 23:05:29
URL: http://mian-maria.blogspot.com
Postat av: H

Tips! gå in och kolla på www.bloggstyle.se

2011-07-17 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0