En vecka full av aktiviteter

I söndags hade jag tjejerna på fika. Roligt att se er igen!

Mina killar hade även en trumlektion, hehe.
 

I måndags jobbade jag min sista "vikariemåndag", så nu har jag semester ;)
På kvällen var det After Work med kollegorna. Väldigt trevligt!
 
 


I tisdags var jag hemma och tvättade.
Behövde en dag att bara vara hemma, eftersom jag har åkt på en förkylning.

I onsdags förmiddag var jag, Ludvig, Maria & Martin på Entré och shoppade lite.
På eftermiddagen och kvällen var jag på jobb. Vi hade planering inför hösten.

Idag, torsdag var det avslutning på musikleken i kyrkan. Det var jättemysigt. Vi sjöng inne i kyrkan idag och sen var det fika ute. De bjöd alla föräldrar och barn på smörgåstårta. Ludvig fick smaka det för första gången och det gick jättebra. Det känns lite konstigt att det var sista gången. Vi har i princip varit där en gång i veckan sen i höstas.

Ludvig, redo att gå till kyrkan.
 
 
Ludvigs första sommaravslutning :)

Ludvig och hans "musikfröken"


Imorgon har jag än så länge inget planerat, men det kan snabbt ändras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0