Varken ork eller tid...

...har det funnits de senaste två veckorna.
Måste ge er en uppdatering, så vart ska jag börja?!

Den 28/10 åkte vi till Patriks föräldrar i Dalstorp. De har flyttat från Borås till ett hus i Dalstorp. Där hade vi en lugn och skön helg. Vi spelade en massa Ticket to ride, USA och Patrik och jag kunde få lite egentid. Vi var bland annat på Lager 157 :)
Ludvig var ute och vallade farmor & farfar.

Ludvig hjälpte till i trädgården...
 
Vi lekte lite på en lekplats vid sjön.
  
Ludvigs förskola var stängd på måndagen, så både jag och Patrik tog semester.
Så det blev en långhelg för Ludvig hos farmor & farfar.
Tyvärr vaknade jag med en förkylning på måndagen. Och den sitter i ännu. Jag var superförkyld förra veckan och hostade. Men var och jobbade ändå! Den enda dagen jag var hemma var på torsdagen, för då fick Ludvig samma hosta och förkylning som jag. Sen på fredagen var Patrik hemma och under helgen blev han förkyld och den sitter i ännu för honom med. Så vi har varit krassliga, trötta och VAB:at för första gången! 
Därav ingen ork för bloggen.
Trots att Ludvig var sjuk så skulle han städa efter sig!
 
Men energin tog slut ibland oxå...
 
Ludvig har fått en Pingufilm och den gillade han!
 

Eftersom Patrik var sjuk på måndagen så fick även Ludvig vara hemma och vila upp sig en extra dag. Men på eftermiddagen så hämtade jag honom för lite lek och bus.
Vi skulle till Leos lekland med Marcela och Nadja.
Ludvig tyckte verkigen det var jätteroligt att hoppa, springa och busa fritt!
Det var så kul att se honom :)
Det var första gången vi var där, men garanterat inte sista!
 
Bollhavet var först lite läskigt, men sen ville han inte gå därifrån.
Roligt med så mycket bollar ju!
  
Klätterapan fick klättra fritt :)
 
   
Ludvig provade på allt...
  
Mamma tyckte också det var roligt att vara på Leos ;)


Oj, det blev ett långt inlägg. Nu ska jag sluta och gå och bada min lille buse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0