Hinner inte riktigt med...

Nej jag hinner inte alltid med bloggen, nu när det är jobb, hämtningar och lämningar på förskola och allt hemmafix på en och samma gång. Men jag vill och försöker så fort jag hinner!

Förra helgen var vi alla lite småkrassliga med våra förkylningar.
Men på lördagen var vi iallafall iväg på dop.
Det var Ann & Marcus lilla Lova som döptes. Ett mysigt dop ute i deras trädgård.
 
Lova i en superfin dopklänning!


Denna helg har vi varit hemma, tagit det lugnt och plockat undan lite.
Handlat och fixat lite.
Ludvig har upptäckt hur rolig sin gunghäst är!

(Tack för lånet Kajsa)
Ludvig har lekt med sitt Duplo.
 
I lördags var vi på Almviks 4H gård.
De firade 30 år och bjöd in folk till att komma och titta på djuren.
Vi var där med Gisela, Timmy & Emmy.
 
 
Ludvig provade på sin första fiskedamm. Men det var bara roligt att hålla i pinnen, han brydde sig inte alls om vad han fick, haha.

Jag vill köra min vagn själv...

Idag har vi varit på sista banrloppisen i Folkets Park. Men denna gång fanns det inte mycket som föll oss i smak. Fast vi hittade en svart kavaj/jacka som var riktigt tuff :)
Får se om den passar nu eller om den får vänta till våren.

Nu ska jag gå och vika tvätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0