Tissan 30 år

I torsdags fyllde min vän Tissan 30 år.
Vi hade samlats vänner och familj för att överraska henne och det lyckades vi med :)

Hon fick ett album av oss. Något hon velat ha länge...


I lördags var det dags för ännu en överraskning. Denna gång blev hon ännu mer förvånad!

Vänner hade samlats för lunch och lekar på Laserdome.
 
  
Tyvärr kunde jag inte vara med att spela. Jag hade mystiskt ont i axeln/armen.
Jag kunde knappt lyfta armen utan att det gjorde skitont!
  

På kvällen var det dags för 30 tals fest hemma hos Tissan.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Tessiluring

HEj Goa du! Vilka härliga bilder att se. Jag vill ha allihpopaaa.. =)

Tack än en gång för hela överraskningen/kidnappningen.. ni är ju inte riktigt kloka.

STOR KRAM

TESSAN

2011-10-04 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0