Gissa dagen?

Ja för att "fördriva" tiden de sista dagarna nu innan BF (5/9) kan jag ju starta en gissningslek.
Vilken dag tror ni att lilla räkan kommer?
 
Patrik tror den 3/9 (bara för att det är hans första dag på nya jobbet)
Jag tror den 6/9 (bara för att mamma ska ligga i dropp då och inte kan ha Ludde med sig)
 
 
 
Vill även berätta att Ludvigs inskolning har gått jättebra. Första dagen var vi med till efter lunch, sen gick vi hem. Andra dagen var vi med till efter mellis. Han tyckte det var jätteroligt att vara där, men höll koll på vart jag var och ville visa mig en massa saker. Tredje dagen gick det så bra, så jag tyckte det var dags att gå ifrån honom lite. Jag gick till lunch och planen var att komma tillbaka när han hade vaknat. Men de ringde och sa att det gick hur bra som helst så jag kunde komma vid 15 istället. Torsdag och fredag var han själv där från 9-15. Jätteduktigt :) Men han är ju van vid alla rutiner och så eftersom han redan gått ett år på en annan förskola. Det är "bara" en ny miljö och nya människor. Men jag tror han känner av att jag känner till folk och stället. Mamma har jobbat på förskolan och jag har själv gått där och sommarjobbat där. Så stället är ganska så bekant för mig. Men personalen är i princip helt utbytt. Men det är jätteroligt att Ludvig går på samma förskola som jag har gått.
Det är skönt att han är färdiginskolad innan bebis kommer, så vi inte ska tänka på det sen också.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror på 8/9 11:02 :)

2012-08-25 @ 21:21:42
Postat av: Anonym

2:e september vid kl 2 :-D

2012-08-25 @ 23:37:43
URL: http://www.malincaroline.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0