Min älskade unge!!

I söndags vaknade jag med ont i höger höft och det blev bara värre under dagen. På eftermiddagen kunde jag knappt stöjda mig på benet och det gjorde skitont. Efter 2 Alvedon blev det lite bättre. Igår var det helt okej, kände av det lite på kvällen och idag känner jag av det när jag ska resa mig från sittande ställning. Vet inte vad det är och vad jag kan ha gjort?! Det beror inte på graviditeten trodde banmorskan iallafall.
När Ludvig hade ätit lunch och jag skulle resa mig från stolen gjorde det jätteont och jag suckade lite. Då frågar min fina kille.... "Hur går för dig lilla mamma?". Så gulligt sagt!! Då försvann smärtan snabbt ;)
 
Det är bara en av alla roliga, fina och gulliga saker som Ludvig säger. Han pratar hur mycket som helst och långa meningar på 5-6 ord. Det är jätteroligt att prata med honom :)
 
Måste berätta om en sak han sa till Patrik förra veckan!
Det var dags att sova och Ludvig klyddade lite och ville att Patrik skulle läsa en bok för honom. Då säger Patrik; Nu läser pappa en bok, sen kan du somna själv, för det kan du! Då svarar Ludvig; Nej jag kan inte läsa bok själv!
Snacka om att jag skrattade på andra sidan dörren. Jag var tvungen att gå in till dem :)
 
Mamma älskar dig Ludvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0