Nya friska tag

Äntligen är hela familjen frisk igen. Det började med att Ludvig fick ögoninflammation, sen lunginflammation och öroninflammation. Han har varit så sjuk den lille stackaren!! Patrik hade något halsvirus. Jag mådde ok till en början, sen blev jag förkyld och fick öroninflammation. Vilket slutade med två spruckna trummhinnor. Jag känner fortfarande av detta. Den ena trumhinnan är inte helt läkt och den andra finns det fortfarande vätska i. Hörseln börjar komma tillbaka och jag ska på kontroll om två veckor igen! Tur vi lovade varandra kärlek i sjukdom och hälsa, eftersom vi gifte oss mitt i allt detta.

Solen börjar titta fram och vi har passat på att vara ute och leka då.


Vi har köpt nytt köksbord, men de stolar vi skulle ha var slut. På IKEAS hemsida stod det ingen leveransstatus heller, så igår beslutade vi oss för att åka på en liten utflykt till IKEA Helsingborg istället. Mamma följde med oss. Men det slutade med att vi hittade en annan sorts stol, som kanske hade funnits i Malmö, hehe ;)
 
Mamma & Ludvig leker på IKEA.

Vovvarna!
Den här stora hunden ville Ludvig ha med sig hem...
Han fick en liten katt av mormor sen istället :)

Vi "råkade" även hamna på Väla centrum. Så det blev en heldag i Helsingborg.

Idag har grabbarna haft stolsbygge. Ludvig vill verkligen vara med och hjälpa till. Sötfisen :)

Kommer en bild på bordet och stolarna sen när allt är färdigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pata, dra in magen för bövelen! Dock ser du oväntat säker ut med skruvdragaren, har tummen letat sig ur handen? ;) nu fick jag två sågningar i en smäll så jag får vara extra snäll nu, ska inte vara några problem...... :p

2012-03-19 @ 21:58:42
Postat av: Mannen

Haha, Peder för i helvete :-) Ser nästan lika tjock ut som dig ju, jag måste komma igång med träningen igen...såhär kan vi inte ha det!

Sov nu så du orkar med alla gliringar imorgon :P

2012-03-19 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0