Full rulle...

 Äntligen fick jag tummarna loss och satte mig vid datorn för att blogga. Vad har hänt sen sist...
 
Jag lyckades dra på mig en öroninflammation och tyvärr sprack trumhinnan denna gången med. Tyvärr hjälpte inte Kåvepenin, så det blev till att åka till VC igen och på en ny kur. Nu har det slutat rinna och det känns mycket bättre, men hörseln är lite nedsatt fortfarande. Tur jag ska på en kontroll nästa vecka.
 
Vi hade besök av familjen Karlborn för två helger sen.
Som alltid lika trevligt!
På lördagen gick vi en sväng till Emporia, men det var så mycket folk. Så det enda vi i princip gjorde där var att äta lunch och handla mat. På vägen hem hittade vi en lövhög som Ludvig och Didrik lekte i :)
 
På söndagen var vi på Leo´s lekland och busade med killarna.
  
 
Det har varit Alla Helgon. Maja fick "klä ut sig" till Tigger.
Ludvig hade höstfest på förskolan och gick dit som benrangel.
 
 Mamma och jag var på kyrkogården/minneslunden och tände ett ljus för mormor.
Förra helgen var vi i Dalstorp hos Patriks föräldrar.
Det var bara mys och ta det lugnt på agendan.
Förutom ett besök på Lager 157.
  
Farmor och farfar har stort badkar och det tycker både jag och Ludvig är mysigt att bada i!
 
Tyvärr fick jag stå ut med detta under söndagen, hehe ;)
Och ja det var väl bara att säga grattis till alla Elfsborgare i huset...
 
Nu i helgen har vi fixat, städat och tvättat här hemma. I lördags var vi på kalas hos mamma.
Vi har även bakat lussekatter :) Mums vad det är gott!
Ludvig gjorde inte lussekatter utan lussespöken. Han har en massa spöken på huvudet.
Allt är spöke och han ska spöka en massa för oss, hehe.
 
Maja börjar bli stor, snart två månader. På tisdag ska vi på BVC och väga och mäta henne. Det ska bli spännande och se hur mycket hon väger nu.
För det börjar bli goa rultiga lår på henne ;)
  
Ludvig har fått stort täcke och stor kudde.
Det är han glad för :)
Påslakanet är mitt gamla, hehe. Men nu har jag varit på Ikea och köpt två nya till honom också.
Majas namn har kommit på plats på vaggan.
 Mina sötfisar
Oj vad det blev långt, men så är det när man inte hinner med dagliga uppdateringar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0