Vardag igen

Ja, nu är vardagen tillbaka igen "på riktigt".
Vilket betyder att dagarna bara fösvinner igen! Jag hinner inte med riktigt allt jag vill och har tänkt.
Men men, så är det.
 
Förra helgen åkte vi till Dalstorp för att vara med på släktträffen hos Monica & Sune. Men Sune blev dålig natten till lördag, så det var bara till att ringa och ställa in! Tråkigt att det inte blev något, vi hade sett fram emot detta. Men vi fick iallafall umgås med Sune & Monica och framförallt Ludvig var glad för det :)
 
 
Jag och barnen var en dag på mitt nya jobb och hämtade mina nycklar.
Vi passade på att leka lite på gården också.
Maja har börjat klättra...
 
Den helgen som var nu var en riktig loppishelg. På lördagen stod jag och sålde på barnloppisen i Folkets Park, sen åkte vi vidare till en stor loppis i Lomma och tittade lite. På söndagen var det jag som fyndade på barnloppisen :)
 
I tisdags var jag, barnen, Gisela och hennes barn i bokskogen. En mysig dag i skogen. Sist jag var här gick jag i skolan (högstadiet kanske!?)... Men nu kommer det inte dröja lika länge tills nästa gång ;)
 
 
Igår var mamma, jag och barnen på Malmö- och Tekniska museet.
Det som var mest intressant på Malmö museeum var fiskarna enligt Ludvig. Att gå inne i slottet var väl ok bara. Efter detta museeum tog vi en paus och fikade i Slottsträdgården.
Sen gick vi vidare till Tekniska museet. Det här var mer spännande och roligt tyckte Ludvig. Stora och gamla bilar, en ubåt och tåg. Sen ett stort lekrum (som vi hade helt för oss själva!!) Det var evigheter sen jag var på dessa museeum, så det var roligt även för mig att se igen. Tekniska museet kommer vi åka tillbaka till :)
 
 
 
Nu har Maja vaknat. Ska ge hennes mellis och sen se om jag hinner packa lite till innan jag ska hämta Ludvig på förskolan kl 15. Ikväll packar vi bilen och rullar mot Varberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0