Dagens spartips

Idag var jag på BR och letade present. Och då sprang jag på Moon Dough, en slags lera. Det fanns olika lådor med tillbehör. Man kunde göra hundar, man kunde göra en hel farm och så kunde man göra bland hamburgare och dricka i ett hus.

Lite roligt tyckte jag och framförallt priset ;) De sålde de små lådorna för 30 kr, den stora för 50 kr och extra lera för 10 kr. De var över 200 kr rabatt på lådorna och 40 kr rabatt på leran. Så jag köpte hamburgerstället och 3 paket extra lera till Ludvig. Men han vet inte om det än. Sånna här små och roliga saker är väldigt bra att ha i ett skåp och plocka fram när det behövs :)

När jag berättade för Patrik blev han sugen på att ladda upp med mer ;) Fanns en del annat också till pangpris!

Så har ni vägarna förbi en BR butik så ta en titt på vad de har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0