Avsked och Invigning

Fredagen den 14 juni var jag på avskedsfest på Tulpanen med alla kära gamla kollegor och chefen.
Vi åt buffé och Tulpanentårta. Vi pratade en massa gamla minnen och skrattade gott. En trevlig kväll men en mindre trevlig anledning till att vi sågs. Förhoppningsvis kommer vi fortsätta att ha våra sporadiska och trevliga "After Work". 
 
 
Tack för de här åren!
Ett nöje att lära känna er och jag kommer att sakna Tulpanenandan!
Jag blev avtackad och fick en fin skål från Kosta Boda av min numera föredetta chef.
Fredagen den 28 juni stängdes Tulpanens förskola, eller som vi föredrar att säga...Tulpanen gick i pension.
Jag och barnen gick dit, bara för att vara där en sista dag. Efter att ha sagt "hejdå" till Tulpanen gick vi vidare till Arkitekten för att vara med på invigningen.
 
Min nya avdelning...
Måndagen den 1 juli öppnade Arkitektens förskola, min nya arbetsplats.
 
Jag har varit med på en del möte med mina nya kollegor och föreläsning på mitt nya jobb. Så nu känns det som jag ska börja jobba och viljan finns, men ändå inte. Jag vill inte missa nystarten på Arkitekten (med allt vad det innebär) och jag vill heller inte missa tid med Maja (Ludvig också så klart). Så nu har jag och Patrik kommit fram till en bra lösning. Det är även förankrat hos våra chefer :)
Från och med den 2/9 ska jag börja jobba måndagar och Patrik är då föräldraledig.
Det ska bli spännande och roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0