Sommar :)

 Förra tisdagen körde jag och barnen upp till fam Karlborn i Varberg.
Där hade vi mysiga dagar i trädgården, på GeKås, på stranden, på lekplats och loppis.
På barnloppisen i Falkenberg hittade vi Hoppetossan (som Ludvig har velat ha den). Eftersom det var loppis och mycket billigare än ett nytt, så han fick det. Han blev överlycklig när vi såg det på ett bord. Han sov med det bredvid sig den natten (och gör fortfarande).
Lek på stranden.
Strandraggaren ;)
Poolhäng hemma i trädgården
På fredagen tog Patrik tåget till oss och barnen hade saknat pappa. Somnade hos honom båda två.
 
På lördagen kom Fredrik och Ulrika hem till Emma & Martin och grillade med oss.
Martin kom även med polisbilen och visade upp sig! Ludvig blev rädd och vågade inte sitta i polisbilen, men han har pratat mycket om det efteråt. Så han var nöjd med besöket ändå :)
Det var trevligt och mysigt att få sällskap om dagarna, även om det blir "mer jobb" med 4 barn. Men det är roligt att se när killarna leker och att även tjejerna håller sig runt varandra.
Sötaste kompis"tvllingarna" :)
Tack för denna gång! Alltid lika mysigt!
 
Maja blev 10 månader i söndags (14/7).
 
 
I tisdags var vi hemma hos mamma en stund och fikade på hennes balkong.
 
I torsdags var jag och barnen hemma hos Emelie, Elvira och Oliver. Det var trevligt att "bara vara" i deras trädgård och se barnen leka.
 
Jag längtar efter en trädgård. Jag har alltid bott i lägenhet och varit nöjd med det. Men nu med barn hade det varit såå mysigt och härligt med en trädgård! Jag märker skillnad nu när vi var så många dagar hos Emma och ja bara en eftermiddag hos Emelie. Ludvig bara älskar att vara ute i en trädgård. Men det får vi se när vi har råd till det, fram tills dess får vi låna andras trädgårdar ;)
 
I fredags var jag, mamma och barnen på sollekplatsen. Sen åkte vi till Patriks jobb och "hämtade hem" honom.
Maja kollar utsikten från pappas jobb.
Vi drack en smoothie i dockan och nu har Patrik äntligen semester!!! Ska bli så skönt att vara hemma båda två. Det behöver jag efter att ha varit hemma med båda i tre veckor.
 
Idag var vi på stranden några timmar i förmiddags och sen var vi på barnkalas för Martin (Luddes kompis) som fyllde 3 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0