Tiden går...

...allt för fort. Har flera dagar tänkt att nu måste jag blogga och så bara försvinner tiden. Men nu sitter jag här själv i soffan. Barnen har somnat (hoppas de fortsätter med det också) och Patrik är i Stockholm med jobbet.
 
Vad har hänt sen sist då?
Ludvg har varit ute och provat sin nya cykel.
Maja står och går längs möbler. Hon har även börjat släppa och stå utan att hålla i sig.
Dags att fixa med gåvagnen!
Vi har varit ute och lekt på den nya lekplatsen här på gården.
 
Vi "firade" midsommar på förskolan på torsdagen.
Midsommarafton firade vi tillsammans med Emma, Didrik och Alba. Vi var bland annat i Folkets Park, gjorde kransar (av det som fanns kvar) och tittade på när folk dansade kring midsommarstången. Ludvig vägrade dansa :/
På lördagen var vi en sväng nere på Sibbarps maknad.
På söndagen var Emma, jag och tjejerna på barnloppisen i Folkets Park. Vi gjorde många fina fynd :) Längtar redan till nästa, hehe. Lite synd att de bara är en gång i månaden och inte varannan vecka som förra sommaren.
 
Vi har fått en Ipad (ja fått!). Patriks ingifta kusin skrev på Facebook om någon ville ha en Ipad1 och naturligtvis nappde Patrik på det :) Superkul för hela familjen! Vi har inget simkort till den, men så länge vi surfar via vårt bredband behöver vi nog inte det.
Idag gick Ludvig på sommarlov. Det firade han med en glass när han kom hem. Nu är han ledig fram tills den 12/8.
 
 
ÅH, jag blir lite smått tokig. Maja har redan vaknat 2 ggr sen jag la ner henne. Likadant var det igår! Då vaknade hon var 20:e minut i 1½ timme. Jag orkar inte en kväll till :( Jag vill bara "vara". Naturligtvis är det alltid något när Patrik borta. Får sluta blogga nu och försöka få Maja till att somna ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0