Ett år av saknad!

Idag är det 1 år sen min mormor dog.

Hon var så go, min lilla mormor! Och klipsk och klar trots sin höga ålder. Hon hann fylla 90 år, månaderna innan hon blev riktigt sjuk! Hon var med i alla sportresultat och hade koll på en massa saker! Det var den hemska sjukdomen som tog henne från oss.

Hon var glad över att ha fått barnbarnsbarn. Men tyvärr hann hon inte lära känna Maja. Men hon visste att jag var gravid och att om det var en flicka skulle hon få heta Elsa i andranamn (min mormor hette det). Men hon trodde det skulle bli en pojke ;)
Hon visste även att jag och Patrik skulle gifta oss, den hemligheten behöll hon :)

Idag har jag, mamma, min moster och hennes sambo varit på kyrkogården och lagt blommor och tänt ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0