60 års fest och annat skoj

 I torsdags fyllde mamma 60 år. Vi var såklart där och firade henne. Patriks föräldrar kom också ner.
Så vi hade besök hela helgen och var ute på lite äventyr :)
 
Barnen finklädda i torsdags innan kalaset.
Det var mycket folk och full rulle hemma hos mamma. 
Några av gästerna...
 
Mamma med alla hennes fina blommor och presenter.
 
 
 
På fredagen fixade Sune och Monica lite ärende (i affärer som inte ligger i lilla Dalstorp ;) Bland annat på Ikea). Sen var vi en sväng inne på Emporia och visade stället.
 
På lördagen åkte Sune, Monica, Patrik, jag, barnen, mamma och moster Anne (från Sthlm, som var kvar hos mamma) till Köpenhamn och Tivoli. Vi gick först en sväng på Ströget och sen gick vi in på Tivoli/julmarknaden. 
Vi åt lunch/mellis på en Kinarestaurang och Maja tyckte pappas öl såg väääldigt spännande ut ;)
Röra men inte smaka (typ aldrig!), flicka lilla.
Ludvig blev jätteförtjust i Anne (sist de sågs var sommaren 2012). Han släppte inte hennes hand inne på Tivoli.
Jultomten
 
 
Tivoli
Jag har hittat en liten"Kinabutik" som säljer saker från Kina och de senaste gångerna har jag behövt dit ;)
I lördags blev jag glad. De hade skor till Maja! 2 par för 50 danska kronor, som hittat :) Lilla damen är skotokig (redan?!). Hon hämtar sina finskor och vill att jag ska ta på dem, sen går hon omkring med dem.
Så dessa blir perfekta till henne.
Det var en mysig och trevlig dag!
På söndagen tog vi det ganska lugnt. Patriks föräldrar åkte hem, Patrik körde Anne till tågstationen och sen gick vi en promenad bort till Mobilia och köpte nya höst/vinterjackor.
 
Den här helgen gick allt för fort..! Men tack alla inblandade för helgen och trevligt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Vilka sötnosar! Gratta din mamma från mig också :)

2013-11-21 @ 11:25:07
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0