Förra veckan

Hade tänkt och blogga om förra veckan i söndags, men tiden försvann!
Vad har vi hittat på sen sist...kommer knappt ihåg nu, haha! Men en liten resumé ska ni få!

Ludvig och jag har gjort ansiktsmasker.
I tisdags såg barnen ut såhär :)
Det blev klart att MFF är svenska mästare 2013!!! Så kul! Jag var tvungen att ta mig till shoppen!

I fredags var Ludvig en stund på Halloweenfest på förskolan.
Efter festen var vi i Svedala och lekte med familjen Isaksson :)

I fredags lyxade jag och Patrik till det. Vi hade köpt havskräftor och räkor. Vi la Maja lite tidigare och satte på en film till Ludvig i sängen (man får ta till knep ibland). Så kunde vi njuta av maten i lugn och ro, bara vi två. Jättemysigt och sååå gott! Synd att det är dyrt! Men inte sista gången ändå ;)
Efter maten fick jag ett ryck och sydde en kudde till Ludvig som han kan ha i sängen när han tittar på tv. Jag lagade också lite hankar på jackor och handdukar.
I lördags var jag och mamma på kyrkogården och tände ett ljus för mormor!
Sen var vi på den stora loppisen på Malmömässan. Det var jättelång kö strax efter öppning, så vi gick in en sväng på Emporia istället. Sen var kön mindre. Det var mycket försäljare och besökare. Men jag hittade inte jättemycket, lite till Maja bara. 
Efter loppisen följde mamma med hem och lekte med barnen. Sen åt vi god middag (oxfilé). När barnen sov spelade jag, Patrik och mamma spel :)

I söndags åt mamma och jag sushi ute och sen var vi på bio (hennes mors dags present). Vi såg The Butler, den var bra!

Maja stod och tittade ut och ropade i trapphuset ;) Patrik var iväg ett ärende och sa hejdå genom brevlådan. Så klart trodde hon att pappa var kvar...
Det var nog det hela. Ja förutom det vanliga handling, mat, tvätt, plock, plock och plock ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0