Tack

Vilken respons och vilka fina ord jag fått av er bloggläsare/Facebookvänner angående mitt förra blogginlägg. TACK!! Helt underbart att läsa att ni bryr er om mig och tycker att jag är fin som jag är!!

Egentligen bryr jag inte mig så mycket om vad folk tycker och tänker. Men det här blev jobbigt tillslut. Det känns jätteskönt att jag skrev inlägget och "förklarade" min situation. Jag fick rensa luften lite och saker och ting är på print.

Här bjuder jag på en färsk bild från igår!
Igår var jag och Patrik på restaurang. Vi blev bjudna på 3 rätters gåsamiddag av HSB. Patrik är invald i styrelsen sen nu i höst. Så detta var en avslutning tillsammans med respektive. Det var jättetrevligt :)
Mamma och Kajsa var här och passade barnen. Det tackar vi för! Det var dock inte så lätt för dem med Maja. Det var första gången som varken jag eller Patrik var hemma vid läggning för hennes del. Ludvig är inga problem, han är jätteduktig! Men Maja hade varit arg och ledsen :/ Men det är klart, snart 14 månader och varje natt har mamma eller pappa varit där och sagt godnatt. Första gången är alltid första. Nästa gång (när och om det blir) hoppas vi det går bättre!

Idag har vi haft familjen Hedwall på middag. Jättetrevlig :) Helena och jag gick högstadiet tillsammans. Vi har inte setts på många år men har nu återupptagit kontakten. Så kul när det blir så. Nu är vi i samma fas i livet igen. Det blir så ibland. Under några år pluggar man och bor på andra ställe och har inte kontakt med gamla vänner. Men så ses man senare i livet igen! Bra initiativ Helena. Mysig familj du har :)

Nu ska jag och Patrik sätta igång med ett nytt 1000 bitars pussel. I torsdags la vi färdigt ett 2000 bitars.
Kram på er där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0