Tomteverkstad

Ja det kan man kalla det ;) Ikväll har jag slagit in de första julklapparna och ganska många dessutom! 
Blev faktiskt positivt överraskad av hur många saker vi hade lyckats samla på oss redan :) Ludvigs julklappar är nog så gott som klara till och med! Lättast att handla till honom! Maja är lite svårare just nu. Och er andra ska vi inte tala om, ni har ju redan allt eller så önskar ni er inget, haha. Men kommer ni på något så hör av er!

Vi beslutade oss för att använda klappkalendern i år och det var så det började ikväll. Att jag slog in små paket till den. Sen tänkte jag att det var lika bra att fortsätta med det vi hade.

Jag tycker om att ha koll på saker och att vara ute i god tid. Så det känns skönt att vara det nu. Det är ju "bara" 2 månader tills julafton! Tiden går ju så fort, så rätt vad det är så är det december. Jag ska ju dessutom börja jobba heltid i december, så då kommer tiden gå ännu fortare.

Dagens klappar (inte riktigt alla här)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0