Myshelg med familjen

Denna helg har jag gjort en del, men ändå tagit det lugnt.

I fredags eftermiddag kom mamma och hennes väninna Marie på fika. Det var första gången hon såg Maja "live". Det var trevligt att hon kom hit och träffade oss, när hon besökte mamma. Och tack för böckerna som barnen fick!

I lördags fixade jag lite ärende på förmiddagen. Jag var bland annat en snabb tur på Ikea. Det var längesen jag var där utan barn! På eftermiddagen åkte jag och mamma till Triangeln för att fixa lite mer ärende och bara titta lite i affärer (utan barnvagn, ja och barn också). På kvällen spelade jag och Patrik spel. Sen vid 21.45 fick vi för oss att börja lägga ett 1000 bitars pussel. Vi satt ju ändå och väntade på att tvätten skulle bli torr i tvättstugan.
Vi la och la och la, när klockan var 00.50 insåg vi att det nog var dags att sluta ;) Men idag är pusslet färdiglagt och ett nytt pussel har påbörjats.

Idag har jag, mamma och Ludvig varit i Folkets Park. Det var höstloppis och det var sista dagen som karusellerna var igång. Eller överhuvudtaget ska finnas i parken. Nästa år ska det inte finnas några karuseller i parken. Så Ludvig fick åka några. 



På eftermiddagen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi köpte hem Kinamat som kvällsmat. Det var längesen, så det var jättegott!

Nu är det dags att lägga sig. Jobbdag för mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0