En fartfylld helg...

...har nu passerat!

I fredags tog vi det ganska lugnt och njöt av att det var fredag. Hela veckan gick jättefort!! Allt nytt på jobb med barn och rutiner, så jag var ganska trött.

På lördagförmiddagen var jag iväg på Schlagerjympa på Friskis&Svettis. Det roligaste passet på länge :) Det är riktigt kul att röra sig till musik man känner igen! Ellen, en av finalisterna i Melodifestivalen är tydligen ledare på Friskis i Malmö. Så de har haft en schlagerturné. Förmodligen för att hylla Ellen. En rolig grej!

Maja fick tofsar i håret för första gången. Sötfis :)

På eftermiddagen kom mamma hit, hon skulle passa barnen på kvällen. Jag och Patrik skulle på Martinas 30 års fest med Bondtema. (Tyvärr missade jag finalen av Melodifestivalen!)
Bond och hans brud, lekar och kvällens värdinna.

Tack för en trevlig och rolig kväll Martina. Tack mamma för att du passade barnen, skönt att det gick så bra! 

Idag söndag åkte vi och mamma till Vellingeblomman för att titta på påskutställningen och djuren. 

Det blev lite fjädrar, ägg och en påskkärring.

Efter vi kom hem ville Ludvig ut och leka i det fina vårvädret. Det blev en liten lekstund ute på vår gård.


Nu ligger båda barnen i sängen. Patrik och jag tänkte se en film och ha söndagsmys!

Imorgon ska Patrik och barnen vara hemma, då det är planeringsdag (stängedag) på förskolan. Men jag ska till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0